
National Inventory of Architectural Heritage · NIAH survey · © Department of Housing, Local Government and Heritage. Reproduced for educational use with credit.
Цю сторінку перекладено машинно й не перевірено носієм. Цитати залишено мовою оригіналу.
Читати англійською
Його хрестили в цій церкві. Тепер вона порожня.
National Inventory of Architectural Heritage · NIAH survey · © Department of Housing, Local Government and Heritage. Reproduced for educational use with credit. · ark:/99999/c2trn
кожна з джерелом
З того місця, де ви стоїте, 3 речей щоб знайти
Збудована 1819 року за типовим проєктом Board of First Fruits — зразком, що застосовувався по всій Ірландії для парафіяльних церков Церкви Ірландії того часу.
Інвентар фіксує її теперішній стан одним словом: порожня.
Парафія старша за будівлю. Logainm подає її назву як Cill Chaoimhín, церква Каоїмхіна, і 1938 року троє школярів у Castlerea записали те, що їм про ту церкву розповіли.
National Folklore Collection, University College DublinNational Folklore Collection, University College DublinNational Folklore Collection, University College Dublin
Seán Cribbin зі школи Hanly Memorial написав: St. Caoimhin is our local patron Saint. The Saint during his life time was remarkable for his holiness and he worked many miracles and built a fine church the ruins of which may be seen in Kilkeevin Graveyard.
National Folklore Collection, University College Dublin
Два джерела суперечать одне одному
Шон Кріббін, 1938: святий Каоїмхін сам збудував церкву, і її руїни — на цвинтарі Кілківін.
National Folklore Collection, University College Dublin · перевірено 2026-08-06Esther Cooke, 1938: It is said that St. Patrick built a church in Kilkeevin and that he left a monk named Kevin in charge of the church and that is how it got it's name.
Дві розповіді, записані в тому самому містечку того самого навчального року, обидві — свідчення, а не запис. Публікуємо обидві й не вирішуємо жодної: те, що місцю розповідали про нього саме, і є тим, що тут збирають.
Френк Келлі з Кагера написав, що каплицю зруйнували кромвелівці, що спершу вона стояла на східному березі Сака і була відбудована на західному. Він додав, що ніхто з живих тоді, хоч би який старий, не пам'ятав, щоб у ній служили месу.
Реєстр · ark:/99999/c2trn
The Holy Trinity Church, built to a standard Board of First Fruits design, is of social and historical value through its association with the first president of Ireland Douglas Hyde, who was baptised in this church.Тягніть, щоб рухати · двома пальцями на телефоні
Частина нитки
Усі нитки